Shop Mobile More Submit  Join Login
Delivery God by Fishiebug Delivery God by Fishiebug
He'll do anything for 5 yen if you know what I mean
Ahaha I'm so sorry I don't know how this happened ;v;
I should be working on prints and instead I keep drawing Noragami fanart ヽ(;▽;)ノ
(I guess I could make this a print but will anyone buy this??)

Yato (c) Noragami
Add a Comment:
 
:iconboredasfudge54:
BoredasFudge54 Featured By Owner Nov 6, 2014  Hobbyist
YAAAASSSS
Reply
:iconheichoulove:
HeichouLove Featured By Owner Oct 18, 2014  Hobbyist General Artist


He's looking at me...

:la:
Reply
:iconbaraachan:
BaraaChan Featured By Owner Oct 6, 2014
this is so awesome
Reply
:icon100starryskies:
100starryskies Featured By Owner Sep 16, 2014  Hobbyist Traditional Artist
*screaming silences*
Reply
:iconchisori:
Chisori Featured By Owner Sep 5, 2014  Hobbyist General Artist
ahhhhh yato-samaaaaa <3
it's so beautiful.....
Reply
:iconxxtheblacksheepxx:
xXTheBlackSheepXx Featured By Owner Aug 26, 2014  Hobbyist Digital Artist
heehee that skin is so so pretty <3 Beautiful ^_^
Reply
:iconn3cr0-c4t:
N3cr0-C4t Featured By Owner Aug 26, 2014
omg sooooo good ;w; <3
Reply
:iconwireins:
wireins Featured By Owner Aug 18, 2014  Hobbyist Digital Artist
like this so much guys
Reply
:icontoumaano:
Toumaano Featured By Owner Jul 13, 2014  Student Digital Artist
THIS IS SOOOO GOOODDD 

you make me like him even moreee...!!! Kaori Fujimiya (Total Shyness) [V1] 
Reply
:iconmegaanimefreak7:
MegaAnimeFreak7 Featured By Owner Apr 8, 2014  Student Digital Artist
GodDAMN this is so hooooooooooooooooooooooooooot :iconimsopervyplz:
Reply
:iconshootingstarsgrazing:
shootingstarsgrazing Featured By Owner Mar 26, 2014  Hobbyist General Artist
OF COURSE SOMEONE WILL BUY IT
but not me lol dun have money... ;w; nice tho xD
Reply
:iconmakotomolko:
MakotoMolko Featured By Owner Mar 22, 2014  Hobbyist
Yato <3 I love this pic! especially the eyes <3
Reply
:iconamerikaite:
amerikaite Featured By Owner Mar 5, 2014  Hobbyist Traditional Artist
waaaah
Reply
:iconzhuy:
ZHUY Featured By Owner Feb 23, 2014  Student Digital Artist
omg that hair, that skin, that face, those clothes.... *_* everything is peeeerrrrfect!!
Reply
:iconmysticgaze:
mysticgaze Featured By Owner Feb 16, 2014
I'm in love with your Noragami art oh boy. :love:
Reply
:iconry-spirit:
Ry-Spirit Featured By Owner Feb 13, 2014  Professional Digital Artist
I love the angle!
Reply
:icondomogirl506:
Domogirl506 Featured By Owner Feb 13, 2014  Hobbyist General Artist
I honestly dont mind....MOAR-Jk please take all the fucking time you neeedd!!! ( what am I doing with my life?)
Reply
:iconkairi09kawaii:
Kairi09Kawaii Featured By Owner Feb 12, 2014  Hobbyist Artist
cries
Reply
:iconjuliexchan:
juliexchan Featured By Owner Feb 11, 2014  Student General Artist
This is amazing. <3
Reply
:iconkeitone:
keitone Featured By Owner Feb 11, 2014  Hobbyist Digital Artist
I called it!! Another one of Noragami!! I'll start next lol!! I love you so much!! You rock FishieBUG!! XD XD XD I just love yato! hehe XD 
Reply
:iconsadaharugin:
sadaharugin Featured By Owner Feb 11, 2014  Hobbyist
Like the foreshortening c: 
Reply
:icondecembersraine:
DecembersRaine Featured By Owner Feb 11, 2014  Student Artist
Handsome~!
Reply
:iconaliukae:
aliukae Featured By Owner Feb 11, 2014  Hobbyist Digital Artist
xD i just started watching this yesterday, yay!
Reply
:iconmakiha:
Makiha Featured By Owner Feb 11, 2014
I LOVE the Noragami fanart *7*
Reply
:iconkaybun:
Kaybun Featured By Owner Feb 11, 2014  Hobbyist
OMI FWUP <33
Reply
:iconaleude:
Aleude Featured By Owner Feb 11, 2014  Hobbyist Digital Artist
AHMYSO HOOOT *A*
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
February 11, 2014
Image Size
192 KB
Resolution
500×580
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
5,141 (3 today)
Favourites
954 (who?)
Comments
26
Downloads
67
×